Mira Kawala

Mira Kawala

Manager CEX Allegro

Manager / Agent zmiany / Ekspert DS. ZARZĄDZANIA doświadczeniem klienta
Doświadczony manager, wdrożyła klientocentryczne strategie w wielu firmach. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 15-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich (dyrektor i członek zespołu zarządzającego) i specjalistycznych (w tym jako manager produktu i manager operacyjny), zawsze łącząc cross-funkcjonalnie obszary badania głosu Klienta (VOC) i efektywności operacyjnej.
Specjalizuje się w przeprowadzaniu organizacji przez zmiany, budowaniu relacji z Klientami i podnoszeniu ich satysfakcji. Jest ekspertem w zakresie tworzenia organizacji opartych o wiedzę i zarządzania doświadczeniem Klienta (CEM). Łączy wszechstronną wiedzę w zakresie zarządzania operacyjnego i jakością z wiedzą projektową. Od 1999 roku skutecznie definiuje i wdraża strategie koncentracji na potrzebach Klienta i doskonałości operacyjnej. Dzięki tym doświadczeniom skutecznie wspiera organizacje w budowaniu kultury zaangażowania i ciągłego doskonalenia. Dla niej procesy to ludzie.
Prowadziła projekty i pracowała dla takich firm jak: Allegro, UPC.